هاب شبکه

هاب سوئیچ,هاب شبکه,خرید سوئیچ شبکه,فروش هاب شبکه,سوئیچ شبکه

هاب شبکه

هاب سوئیچ,هاب شبکه,خرید سوئیچ شبکه,فروش هاب شبکه,سوئیچ شبکه

آیا سایت های بزرگ هم از ربات های بازدید ساز استفاده مینمایند؟

خرید بازدید سایت یک مقوله ای بسیار جذاب است که پس از سال های سال نیز هنوز مبحث بسیاری از کسب و کارهای نوپا و غول است.

هر کس نسبت به نوع هدف خود،اقدام به خرید بازدید سایت می کند که در این مقاله به سوال شما در رابطه با اینکه آیا سایت های بزرگ هم از ربات های بازدید استفاده می کنند یا خیر؟

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ کوتاه بدیم،"بله" است

بله،به جرات می توان گفت تمامی سایت های قوی در ایران و دنیا،برای اینکه جایگاه خود را در گوگل و یا دیگر موتورهای جستجوگر حفظ کنند،رنک الکسای خود را بهبود دهند،به طور مداوم و با ربات های مخصوص بازدید ساز،اقدام به خرید بازدید سایت می کنند.

حال شما می توانید پیش بینی کنید که مقصد آن ها از این کار چیست؟

مطمئنا سایت های بزرگ به هنگام خرید بازدید سایت با حفظ درجه و جایگاه خود در گوگل و الکسا می توانند تبلیغات بسیار زیادی انجام دهند و در کنار آن محصولات اینترنتی خود را به فروش برسانند که درآمد آن ها را چندان افزایش می دهد.

 

خرید بازدید سایت چه مزایایی برای سایت های بزرگ دارد؟

علاوه بر این موارد،آن ها با خرید بازدید سایت و ارتقا جایگاه خود در موارد ذکر شده،می توانند در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یک برند موفق شوند

مطمئن باشید،همین الان که شما در حال رقابت با سایت های هم رده خود هستید،یک سایت غول و درجه یک نیز از رقیبان خود به شدت می ترسد و پس برای اینکه از غافله عقب نماند،به طور مداوم اقدام به خرید بازدید سایت می کنند تا مبادا رقیبان از او جلو بزنند.

ممکن است صرفا خرید بازدید سایت مختص به کل سایت نباشد و آن را برای یکی از مطالب استفاده کند.

برای مثال یک سایت بزرگ می تواند مطالب اختصاصی خود را تهیه کند و جهت جلوگیری از کپی و انتشار آن در گوگل،به سرعت برای آن مطلب اقدام به خرید بازدید سایت به صورت هدفمند می کند تا هر چه سریع تر در گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر،جایگاهی را به دست آورد!.